HORTALISSES D'ESTIU


hortalisses de l'hort
foto pròpia


En la cuina del meu dia a dia incorporo verdures i hortalisses que m'arriben acompanyades del so d'un timbre. És el regal de conviure amb unes veïnes, dones sàvies connectades a la Terra, que saben cuidar de l'hort tractant la terra amb estima, sembrant, regant, cuidant i recollint els fruits en abundància que després comparteixen en mi.

Gràcies Marga, Pamela i Dèbora

En aquesta recepta que sempre he vist fer a casa dels meus pares, he utilitzat els CARABASSONS que van arribar-me, és una hortalissa que abunda en els horts a l'estiu i amb el que he cuinat un plat que dona per a dues menjades. He utilitzat: oli, sal, ceba, carabassó, albergínia, pimentó roig, patata i tomaca fregida.

Es tallen a quadradets i es van sofregint a foc mitjà: primer la ceba, quan està dorada s'afegeix la patata i remenar 2 minuts, a continuació el carabassó, l'albergínia i el pebrot roig, tapar l'olla i anar remenant fins que estigui cuit al gust. Finalment especiar al gust (pebre, pimentó roig, sal d'herbes...) al  final de la cocció s'afegeix la tomata fregida i llest (quan poso tomata crua, la incorporo després de la ceba).

VAL MÉS TENIR UNA VEÏNA A LA PORTA QUE UN PARENT A MALLORCA

En breu, GAZPACHO ANDALUZ, amb els cogombres acompanyats d'un toc de timbre. Us convido a subscriure-us i seguir les meues aventures per la cuina.

GRÀCIES!!!


Comentarios

  1. Això del so d'un timbre m'agradat😂, estic impacient esperant el gaspatxo Andalús 😄

    ResponderEliminar

Publicar un comentario